Friday 5 September 2014

Tawaran Harga Istimewa IV Mist- DOUBLE SPECIAL

Assalammualaikum semua,

Oleh kerana IV Mist ini sedang menjadi fenomena dalam pencarian oleh ramai orang untuk mendapatkannya, maka saya dengan ini ingin memberikan TAWARAN ISTIMEWA (DOUBLE SPECIAL) sempena MERDEKA & HARI MALAYSIA.

Tawaran ini saya buka disebabkan adalah bagi memberi lebih banyak orang diluar sana mendapatkan 1 produk TERBAIK dalam membantu perawatan kesakitan anda. Ini telah dibuktikan melalui banyak testimoni yang telah saya paparkan, malahan ada banyak lagi yang tidak sempat saya pamerkan.


Apabila lebih ramai merasai kebaikkannya lebih-lebih lagi pada HARGA YANG MENARIK ini, ianya merupakan salah satu cara untuk menyumbang kepada masyarakat sekeliling. Ehhh, banyak pula saya berceloteh pulak.... 

Baiklah tawaran harga DOUBLE SPECIAL ini adalah dimana HARGA & KOS PENGHANTARAN DIKURANGKAN dari harga asal. 

Harga Promosi sedang berlangsung dan ianya adalah seperti berikut : 

HARGA ASAL IV MIST ( Sebotol 30ml )
• Semenanjung Malaysia (SM) => RM 59.00
• Sabah / Sarawak (SS)           => RM 65.00
=>Kos penghantaran RM6 (SM) / RM10 (SS) bagi setiap botol


HARGA PROMOSI TERKINI

HARGA ISTIMEWA DOUBLE SPECIAL iV MIST ( Sebotol 30ml ) 
Sempena MERDEKA & HARI MALAYSIA - Harga & Kos Penghantaran Dikurangkan 
• Semenanjung Malaysia (SM)=> RM 50.00
• Sabah / Sarawak (SS) => RM 60.00
=> Kos Penghantaran RM5 (SM) / RM7 (SS) sahaja bagi setiap botol

Cepat tawaran ini saya buka hanyalah sehingga 16 September 2014 sahaja. Selepas itu, harga mungkin berubah ke harga dan kos penghantaran asal

Jika berminat boleh sms/whatsapp saya di 016-2960400 untuk saya maklumkan cara pembayarannya. Ataupun tuan/puan boleh klik pada bahagian PEMBELIAN dalam blog ini untuk tahu cara pembayarannya.

Malahan bagi sesiapa yang ingin menjadi AGEN dibawah saya juga ada TAWARAN ISTIMEWA bagi yang berminat. Semestinya harga dikurangkan, malahan beberapa keistimewaan akan saya berikan jika berminat. Apalagi...kalu ingin berniaga dengan MODAL RENDAH, UNTUNG BESAR, hubungi saya segera seperti yang tertera

Jangan lepaskan peluang ini...saya pasti anda akan menyesal jika tidak mendapatkan produk TERBAIK IV Mist Magic Oil ini pada harga yang saya tawarkan ini. Malahan anda mungkin akan terus menanggung kesakitan yang berpanjang jika tiada usaha untuk mendapatkan produk IV Mist. Manalah tahu, dengan IV Mist ini kesakitan yang anda hadapi selama ini dapat dirawat dengan cara yang mudah dan berkesan....insyaallah

Haffizy (stokis IV Mist)
016-2960400
FB Fage : Rezky Rich Shoppe

No comments:

Post a Comment