Sunday 10 April 2016

IV Mist Berwajah Baru - Kekal Mujarab

Assalammualaikum semua,

Saya doakan agar anda sekeluarga semua dalam keadaan sihat...

Jenama IV Mist kini mula dipercayai dan menjadi pilihan ramai dalam membantu merawat kesakitan resdung, sesak nafas, semput, lelah, migrain, kerap bersin dan beberapa penyakit lain lagi. Ianya bukan hanya di Malaysia, malahan Brunei dan Singapura. 

 


Ini dilihat melalui banyak testimoni-testimoni yang diterima hampir setiap hari dari pelanggan yang AMAT BERPUASHATI dan GEMBIRA apabila kesihatan mereka dan keluarga mereka bertambah baik. Alhamdulillah, semua ini berlaku dengan kehendak Allah swt.











 dan banyakkkk lagiiiiiii


Kini bagi membolehkan lebih ramai lagi mendapatkan IV Mist ini pada harga yang lebih MURAH tetapi KEBERKESANANNYA tetap sama, maka IV Mist telah didatangkan dalam bentuk botol yang lebih KECIL (10ml), ELEGENT dan MUDAH dibawa kemana sahaja


Ianya hadir dengan pelbagai warna botol yang MENARIK ditambah dengan saiz botol yang COMEL. Walaupun begitu, cecair IV Mist ini adalah sama (warnanya jernih) dan keberkesanannya adalah sama semuanya.

Oleh kerana pihak kami ini memberi peluang lebih ramai mendapatkan kebaikkan produk ini pada harga yang MAMPU MILIK oleh semua, maka HARGA IV Mist 10ml ini cuma RM29.90 pada harga kotak.


Oleh kerana MATLAMAT kami agar SATU KELUARGA, SATU IV MIST, maka kini, saya ini memberikan harga yang lebih istimewa kepada semua yang berminat untuk mendapatkannya terus dari saya iaitu :


Malahan jika anda mendapatkan 3 botol (10ml) ini dalam 1 pembelian (penghantaran), harga yang lebih ISTIMEWA akan diberikan. Senarai harga adalah seperti berikut :

Beli :

  • 1 Botol = RM25 + postage RM6 (Semenanjung Malaysia) / RM10 (Sabah & Sarawak)
  • 3 Botol = RM75 (Semenanjung Malaysia) / RM85 (Sabah & Sarawak) - Harga ini termasuk kos penghantaran
Jika berminat untuk mendapatkannya, bolehlah membuat pembayaran seperti berikut :

Mohd Haffizy Yusa 
  • -> CIMB         : 7012090547 
  • -> Maybank   : 166010080430


kemudian sms@whatsapp ke 016-2960400 maklumat lengkap anda.


PELUANG SEBAGAI AGEN SAMADA SECARA STOK @ TANPA STOK(DROPSHIP) JUGA DIBUKA KEPADA SESIAPA SAHAJA. SILA SMS@WHATSAPP KE 016-2960400 UNTUK SEBARANG PERTANYAAN MENGENAINYA

Sembur, Sembur, Sembuh.......Insyaallah







No comments:

Post a Comment