Monday 25 August 2014

IV Mist - Ringkasan Info Produk

Assalammualaikum semua,

Dah lama agaknya saya tidak mengemaskini blog ini. Kesibukkan yang melanda telah menyebabkan banyak idea yang ada sukar sikit untuk dimuatkan dalam blog ini.

Walaupun sibuk dengan kerja, produk IV Mist ini masih tetap laku seperti biasa. Kadangkala sampai tak menang tangan untuk taip sms, whatsapp dan pm yang diterima dari pelanggan dan bakal pelanggan.

Banyak yang mereka tanyakan tentang produk ini, samada dari segi herbanya, keberkesanan, cara pakai dan sebagainya. Oleh itu bagi memudahkan kesemua pelanggan dan bakal pelanggan, di sini saya paparkan 'fylers' berkenaan IV Mist ini. 




Ini merupakan 'flyers' terbaru yang dihasilkan oleh pihak syarikat kepada semua stokis, agen, pelanggan dan bakal pelanggan. 'Flyers' kali ini agak lengkap dengan segala infor yang diinginkan oleh sesiapa sahaja berkenaan IV Mist Magic Oil ini.

Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak syarikat iaitu Ilham Vision Trade Sdn Bhd kerana banyak membantu stokis-stokisnya termasuklah saya dalam memperkenal dan memperkembangkan IV Mist Magic Oil di pasaran Malaysia dan luar. Kini jenama IV Mist sedang menjadi carian dan pilihan ramai dalam merawat kesakitan dan kesihatan yang berkenaan.


Malahan dalam jangka waktu terdekat pihak syarikat akan mengeluarkan beberapa lagi produk hebat untuk kesihatan masyarakat Malaysia khususnya dan luar amnya. Oleh itu sama-samalah kita menantikannya. Bagi sesiapa yang masih lagi belum mencuba atau mendapatkan IV Mist Magic Oil ini, boleh mendapatkannya terus dari saya. Harga istimewa sedang saya berikan dari sekarang sehingga 16 September 2014 nanti ( Hari Malaysia ) . Jadi jangan lepaskan peluang terbaik dan mendapatkan produk TERHEBAT ini.

Haffizy (Stokis IV Mist)
016-2060400

No comments:

Post a Comment